Day 22: A photo that makes you happy.

Mitt svar förra gången jag gjorde denna lista: A photo that makes you happy.

Day 21: Your favorite television program.

New Girl. Game of Thrones. How I Met Your Mother. ♥♥♥♥♥ Detta är mina favoriter men brukar titta på andra serier också!

Mitt svar förra gången jag gjorde denna lista: Your favorite television program.

Gårdagen. Lunch på stugan. Kvällsprommis med mamma, pappa och Diesel. Besök hos farfar och farmor. Tv-tittande med vindruvor och annanas. Idag. Prommis. Solning. Brunch på statt. Fotbollsträning. Peace out.

26 april.

Bild efter vi vunnit serien med saik. Det var tydligen då vi skulle ta lagfoto!

Gårdagen började med strålande sol så då gick jag till farfar och farmor där jag åt frukost i värmen. Annars hände väl inte så mycket på dagen förutom sen på kvällen då jag och Moa stod i saikkiosken. Efter det for vi till hamnen((???) vet inte vad det heter) där vi mös på och pratade om allt och inget innan vi sedan begav oss hem till Moa för att titta på film. ♥

Day 20: Best day of your life.

Paramore. Stockhom med Moa och Linnea. Thailand och Usa. Gothia med laget och Gothia med tjejerna. Vinst av PSG och umeåcupen. Alla dagar och kvällar med tjejerna - emmas hoppbrygga, stora frukostar, övernattningar, grillningar, tältningar och då man har skrattat så mycket att man inte kan sluta. Bodaborg med gänget. Sofies båt där vi pratat om allt och inget + då vi vart på Sofies stuga (och jag Moa och Sofie blev fast ute på vattnet). Då man bara har varit allmänt spontan och flummig och på bushumör. Halloweenfester med Moa och Linnea. Midsommrar med bra sällskap och all god mat. Då jag och Mattan var små och brukade ha "picknick" i deras minibacke på gården och rulla nerför den 100 gånger, den kanske var max 2 meter. När jag var mindre och var med Moa varenda dag efter skolan. Alla mina, Moas och Linneas twilightminnen då vi sovit över och vaknat på natten för att se red carpet och awardshows där tts-castet var. Fotbollsminnen - vinster, då man sov över på skola, frukost, lunch och middag med laget. ÅH SÅ KUL allting. Kan inte bestämma en enstaka dag utan har så många fina minnen som tillsammans blir dom bästa. Tack alla ni som förgyller mitt liv och gör det så bra det bara kan bli. ♥

Mitt svar förra gången jag gjorde denna lista: Best day of your life.

Day 19: If you could change your first name, what would you change it to?

Haha det går bra med denna "50 Days Challenge" som jag började med i juni förra året! :)) Nu gör vi ett försök till i alla fall och fortsätter från där jag senast var. Helt ärligt så skulle jag inte vilja byta mitt namn till någonting eftersom det bara skulle känna konstigt nu och för att jag trivs med det jag heter. Ett riktigt roligt svar, I know, men så e det ibland.

Mitt svar förra gången jag gjorde denna lista: If you could change your first name, what would you change it to?

Penguin.

Pingvinen min.

Då var denna vecka över för mig (som vanligt då) fast ska jobba ett tag imorgon. Nice med lite cash. Annars så hade jag en permanentkund idag på skolan + att jag lämnade in mitt gymnasiearbete, eller hälften har ju rapporten kvar (där man förklarar hur man gick till väga kortfattat). Sen så är min kusse här också och ska bo hos oss till på fredag på tal om nå helt annat, han är allt söt han den pojken!! That's it för denna gång. PUSS.

Fotboll.

Idag har det vart mycket fotboll! Tittade först på Piteås f19 match och efter det var det bara att dra till Heden direkt så var det träning där! Sen då jag kom hem var middagen klar och då hade vi middagsbesök av Celia och Kim, och vi åt ute i solen. Bästa vädret idag typ (förutom att det blåst lite ibland). Så har min sista dag spenderats innan skolan börjar om igen. Ganska så bra alltså.

Här kommer lite bilder från då vi fira Soffe.
Jelloshots.

20 april.

4/6 frisyrer från mitt gymnasiearbete.

Igårkväll var det gomiddag, grillat och dessutom både förrätt och efterrätt. Sen hade vi middagsfrämmande också! Lite senare på kvällen hängde jag med Lulle och hennes gäng och vi var på "spökjakt" innan vi hamnade hemma hos Alexander. Dock drog jag hem ganska tidigt eftersom jag var jättetrött!

Dagens planer är inga, har nog tänkt gå ut och lägga mig i solen en stund om det är nog varmt. Skulle säga sista dagen av lovet men man är ju faktiskt ledig imorgon också, himla skönt!

Påsk.

Igår var det påskbord på stugan tillsammans med mor, far, Celia och Kim. Lite spel, promenad och efterrätt hann vi också med. Sen på kvällen efter Let's Dance åkte jag hem och mös på i min ensamhet med en film.

Idag så ska jag jobba lite mer med mitt gymnasiearbete så nå slags uppsättningar ska jag göra på Linnea L (gjorde på syrran i måndags). Annars lär det nog bara bli att mysa på idag också.

Fredag.

Gossip Girl, suttit i solen, årets första mjukglass och inköp av paket är vad som gjorts hittills idag. Jag ska alldeles strax börja göra mig i ordning för att sedan dra till min syrra och Kim på middag som jag skrivit tidigare. Hade inte detta vart inplanerat hade jag och Moa tänkt fara och se Divergent eftersom det är smygpremiär ikväll, men det går som sagt inte för min del i alla fall så jag får helt enkelt vänta tills den riktiga svenska premiären.

Som ni kanske ser har jag ändrat min header litegranna, inte sådär jättespeciell precis men blev trött på den gamla. Är ingen mästare på sånt där så!

Ps. nu har jag även beställt min studenklänning, bara balen kvar då!

Umeå.

Gofrulle jag gjorde här om dagen.

Idag blev det en spontantripp till Umeå för att kolla balklänningar men det gick inte så bra, blev däremot en tröja rikare. Så det var synd, börjar få lite panik över balklänning och allt det där! Sen innan vi drog hem for vi och hälsade på Catarina och hennes familj också så det var trevligt. Hade egentligen fotbollsträning idag men har precis kommit hem så den hann jag inte på!

Påsklov.

Nu har jag påsklov, skönt! Idag på skolan har jag gjort en helslingning på ett långt tjockt hår och sedan en nyansering på det. Fick hjälp av snälla Amanda eftersom kunden var tvungen gå iväg mycket tidigare! Annars har jag rullat permanent, fått veta betyg och hur det gick förra veckan på vårat "lilla delprov" som vi hade. Sen har vi ätit tårta också för att fira Olivia eftersom hon vann skol-sm ännu ett år!

I helgen väntar middag hos Celia och Kim och sedan 18-årsfirande av Sofie + att vi ska fira Simon, Emir och Marcus också. Just nu väntas kanske en springtur, men vi får allt se!

Några av klippningarna och/ färgerna jag gjort på salongen på senaste tiden. Bilden längst upp till höger är på min kusin och hela håret var först som hans överhår, hann ta maskinen runt om innan vi kom ihåg bild.

Helg.

I helgen så har jag vart helt ensam hemma, dock har jag haft Diesel som sällskap eftersom Celia och Kim också varit ute på äventyr. I fredags skulle vi ha tjejkväll med det slutade med att det var jag, Moa, Simon, Emir och Marcus som hängde och då blev dom bjudna på bär och gräddpaj som jag gjort! Lördagkväll så hängde jag med Wirtala och vi tittade på World War Z som vi tyckte var jätteläskig (jag hatar läskiga filmer har typ aldrig sett en hel skräckis, många anser nog dock att denna inte e läskig (; ) så då var vi tvugna att titta på en inte så läskig film sen vilket resulterade i Hannah Montana the movie!